Det var noe med at ryggtrening gir deg større vinger enn redbull

Dagens trening er unnagjort…
Rygg som hovedfokus på skjema…                  Jeg husker enda ikke programmet mitt i hodet så jeg priser min treningsdagbok altså , og det er også for motivasjonens del.
Det er gøy å smugkikke litt tilbake og se at man sakte men sikkert øker i stryke og til å bare ha brukt treningsdagbok i litt over en måned vil jeg virkelig si at dette er undervurdet!
Jeg elsker det !
Så jeg gjorde som boken sa jeg

-Markløft 3 sett
-Roing i kabel (smalt grep) 3 sett
-En arms ro 3 sett
-Facepulls 2 sett
-Hammercurl 3 sett (med et pump fra en annen verden)
-Bicepscurl i kabel 3 sett

Jeg er heldig som som regel har med meg min bedre havldel på trening , som pirker på teknikk og passer på at ting går riktig for seg , at jeg tøyer og er varm før jeg begynner på arbeidsettene mine.
Han er like engasjert i min trening som sin egen , og noen ganger kanskje mer i min.
Og jeg vet jeg som regel gjør det bedre når jeg vet han er der , da går det liksom lekende lett da.
Rart det der, men selv om jeg vet det sitter i hodet så er jeg glad for tryggheten , men også at han setter meg utenfor min egen komfortsone og har så troa på meg.
Roser meg og skyter , noen ganger går det inn og andre ganger ikke.
Men alt i alt er jeg glad for at jeg har en så god treningspartner i min bedre halvdel.

På søndag er det MAS bryting på skjema , og jeg kjenner det klør i fingrene etter å leke litt med pinner og grep igjen.
Opprevede træler og livet er herlig…

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Translate »